• /
  • Jótállási politika és jótállási jegyek

Jótállási politika és jótállási jegyek

LORGAR köszönjük, hogy termékeinket választotta. Biztosak vagyunk abban, hogy a megvásárolt berendezés hosszú évekig szolgálja Önt, ha betartja az üzemeltetési és tárolási szabályokat. 

Jótállási jegy

A jótállási jegyet letöltheti és kitöltheti:
Kelet-Európa
Nyugat-Európa
Balti országok
Ázsia, Afrika és arab nyelvű országok

1. Általános jótállási feltételek 

A LORGAR 24 hónapos korlátozott garanciát biztosít termékeire, hacsak a helyi törvény másként nem rendelkezik.

A jótállási időszak azt a naptári időszakot jelenti, amely alatt a Gyártó vállalja, hogy a végfelhasználónak biztosítja az eszköz garanciális javítását.

A jótállási időszak a termék végfelhasználó általi megvásárlásának napjától számítandó, amely a vásárlást igazoló dokumentumban megjelölt.

A vásárlást igazoló dokumentumok a következők:

  • Eredeti jótállási jegy, megfelelően kitöltve, papír vagy elektronikus formában, a helyes és egyértelműen kitöltött "modell", "sorozatszám", "értékesítés dátuma" felirattal. mezőket, a kereskedő szervezet nevét tartalmazó bélyegzővel.
  • Pénztár bizonylat vagy a jogszabályok által jóváhagyott egyéb elszámolási bizonylat.

2. Jogi nyilatkozat 

A gyártói garancia nem terjed ki:

  • mechanikai sérülések, szennyeződések vagy meghibásodások, amelyek nem a gyártó hibájából következtek be:
  • helytelen használatból vagy nem megfelelő működésből eredő meghibásodások;
  • harmadik felek tevékenységéből vagy vis maiorból eredő károk;
  • az eszköz hibái, amelyek a légköri jelenségeknek vagy más külső hatásoknak való kitettségből, a telepítési és/vagy tárolási szabályok megsértéséből adódnak;
  • az eszközbe kerülő oldalsó tárgyak, folyadékok, rovarok, állatok által okozott károk;
  • háztartási tényezők által okozott károk: magas páratartalom, por, agresszív környezet stb.;
  • a berendezés természetes elhasználódása;
  • idővel elhasználódó készülékalkatrészek, valamint könnyen eltörő alkatrészek: üveg, műanyag, lámpák stb.;
  • ha a sorozatszám vagy a gyári plomba sérült vagy hiányzik;
  • ha a jótállási jegyben meghatározott feltételek a gyártó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül bármilyen módon módosulnak;
  • az elektromos hálózat instabilitásából eredő készülékhibák, amelyek működési normái nem felelnek meg a megállapított szabványoknak;
  • az eszköz meghibásodása, amelyet a gyártó hatáskörén kívül eső jelentős negatív környezeti hatás (villámcsapás, tűz, árvíz stb.) okozott, valamint a készülék gondatlan kezelése;
  • az eszköz kialakításának módosítására vonatkozó követelmények annak érdekében, hogy az eszközt a helyi feltételekhez igazítsák, amelyek eltérnek azon ország feltételeitől, amelyre az eszközt tervezték, gyártották és/vagy tanúsították;
  • az eszköz funkcionális jellemzőivel kapcsolatos állítások, ha az aktuális jellemzők megfelelnek a gyártó üzem által megadottaknak;
  • fogyóeszközök, kivéve, ha a hibát anyag- vagy gyártási minőségi hiba okozza;
  • kozmetikai sérülések, beleértve, de nem kizárólagosan, a karcolásokat, horpadásokat, törött/szakadt műanyagokat, papírt, kartont vagy könnyen sérülékeny anyagok egyéb részeit;
  • más gyártók termékeivel való használatból eredő károk;
  • a LORGAR képviselőitől vagy a LORGAR hivatalos szervizközpontjaitól eltérő személyek által végzett karbantartásból (beleértve a frissítéseket és bővítéseket) származó károk;
  • olyan termékek, amelyek funkcionalitása vagy jellemzői a LORGAR írásos engedélye nélkül megváltoztak;

LORGAR játékszékek: A következő tevékenységek és károk nem tartoznak a garancia hatálya alá:

  • A Termékek gyártása során felhasznált anyagok (pl. szövet, bőr vagy egyéb, kopásra hajlamos anyagok, kivéve azokat az eseteket, amikor a hibák oka anyag- vagy gyártási minőségi hiba;
  • Kozmetikai sérülések, beleértve a karcolásokat, horpadásokat, törött/szakadt műanyagot, szövetet, bőrt, papírt, kartont vagy más könnyen sérülékeny anyagokból származó alkatrészeket;
  • nem megfelelő kezelés, helytelen használat, folyadékkal való érintkezés, tűz vagy egyéb külső hatások, valamint rovarok vagy állatok érintkezése által okozott károk;
  • a LORGAR széknek a kézikönyvekben, specifikációkban vagy a LORGAR által közzétett egyéb ajánlásaiban foglalt rendelkezések megsértésével okozott károk;
  • a LORGAR képviselőitől vagy a LORGAR hivatalos szervizközpontjaitól eltérő személyek által végzett karbantartásból (beleértve a frissítéseket és bővítéseket) származó károk;
  • olyan termékek, amelyek funkcionalitása vagy jellemzői a LORGAR írásos engedélye nélkül megváltoztak;
  • a termék természetes elhasználódásából eredő hibák;
  • hibák vagy sérülések a LORGAR székek kereskedelmi célú használata során jelentkeztek;
  • a nem megfelelő szállítás vagy a széknek az ügyfél hibájára történő áthelyezése következtében keletkezett sérülés;
  • a szék szélsőséges időjárási körülmények között történő használata következtében keletkeztek sérülések.

FIGYELEM! A LORGAR termékek nem alkalmasak semmilyen „kritikus alkalmazásra”!

"Kritikus alkalmazások" az életfenntartó rendszereket, az orvosi alkalmazásokat, a beültetett orvosi eszközökhöz való csatlakozásokat, a kereskedelmi szállítást, a nukleáris berendezéseket vagy rendszereket és minden olyan alkalmazást, amelyben az eszköz meghibásodása személyi sérülést, halált vagy anyagi kárt okozhat.

A termék hátrányai nem tartalmazzák a következőket:

  • új műanyag vagy gumi szaga, amelyet a termék bocsát ki a működés első napjaiban;
  • A színárnyalat változása, a berendezés alkatrészeinek fényessége működés közben;
  • A termék egyes összetevőinek működési elveivel kapcsolatos (az egészségügyi előírásokat nem meghaladó) zajok, nevezetesen:

-    rajongók;

-    vízszelepek;

-    elektromos relék;

-    elektromos motorok;

-    övek;

-    kompresszorok;

  • Az anyagok természetes kopása (öregedése) okozta zajok, nevezetesen:

- recsegés melegítés/hűtés közben;

- recseg;

- mozgó mechanizmusok kisebb kopogása;

- a természetes elhasználódásuk következtében használhatatlanná vált fogyóeszközök és kopó alkatrészek cseréjének szükségessége.

3. A garancia megszerzésének feltételei

A LORGAR készülékekre vonatkozó garanciális kötelezettségek teljesíthetők egy hasonló működésű készülékre történő cserével (ebben az esetben új jótállási időszak jön létre)

A garanciális szolgáltatás igénybevételéhez forduljon az eszköz értékesítési pontjához a fizetési számlával és a hibás termékkel.

A garanciális javítás azokra a LORGAR-eszközökre vonatkozik, amelyek a termék végfelhasználónak történő értékesítése után hibásodnak meg, feltéve, hogy:

• a készülék jótállási ideje érvényes;

• a termék hibája nem az üzemeltetési szabályok megsértéséből ered: mechanikai sérülés, folyadékok, oldalsó tárgyak, rovarok behatolása, illetéktelen személy általi javítás, egyéb, a gyártáshoz nem kapcsolódó okok;

• megfelelően és egyértelműen kitöltött, papír vagy elektronikus gyártói jótállási jegy vagy a vásárlás tényét igazoló pénzügyi bizonylat (pénztárbizonylat, adásvételi bizonylat, szállítólevél, elszámolási bizonylat vagy egyéb, a helyi jogszabályoknak megfelelő pénzügyi bizonylat) van.